Rytmusova finančná akadémia

Meno klienta:
Tatra banka
Kategória
INTERACTIVE & ONLINE
Popis práce
Zadanie:
Zvýšiť záujem o študentské účty Tatra academy pomocou finančnej edukácie

Problém: Edukácia je nudná.

Idea: Edukovať študentov tak, aby si ani neuvedomili, že sú edukovaní :)

Riešenie:
Učiteľ, ktorého nikto nečakal – Rytmus. Social media Star Slovenska (Viac ako 300 tis. Facebook fanúšikov, viac ako 100 miliónov YouTube videní) dokáže naraz osloviť najviac teenagerov. Najprv sme uviedli teasingové video, kde Rytmus naznačil, čo chystá. Už za prvý týždeň nazbieral viac než 10 000 uchádzačov o štúdium.

Po dvoch týždňoch sme odhalili akadémiu. Študentov čakalo 30 finančných úloh, ktoré sme uverejňovali postupne počas 6 týždňov. Za každú správnu odpoveď získal študent euro, ktoré si reálne pripísal na svoj novootvorený študentský účet.
Úlohy boli logické, vedomostné, interaktívne, no predovšetkám zábavné.

Šírenie celej akadémie podporila súťaž o rekvizity z natáčania či Rytmusove tipy na úspech. Len samotnú stránku lajklo 30 000 ľudí.

Výsledok:
„Rytmusova finančná akadémia sa stala za prvé štyri týždne najúspešnejšou online kampaňou v histórii Tatra banky“ (tlačová správa Tatra banky, 14. apríl 2013)
Rekord v počte otvorených študentských účtov. Zadaný cieľ bol prekročený už mesiac a pol pred ukončením kampane.
Za prvé 3 dni sme 3x prekročili cieľ registrácií. Celkovo 356 000 unikátnych návštevníkov
2,4 milióna odpovedí! O 30 eur súťažilo viac ako 46 000 študentov. To je 2x viac než má najväčšia slovenská univerzita!
Navyše kampaň presne zasiahla cieľovku. 91% užívateľov bolo vo veku 15 až 26 rokov.


Ale to najdôležitejšie...Rytmusova finančná akadémia študentov skutočne edukovala!
22 % študentov nevedelo posúdiť výhodnosť úveru, 43% rozdiel medzi príjmom a ziskom, či
51% rozdiel medzi kreditnou a debetnou kartou. My sme ich to vďaka Rytmusovi naučili.
Viac o kampani nájdete tu. 
Kredity
Pastier Michal
Biel Mirka
Ocenenia
2013 - Zlatý klinec /Bronzový klinec/
2013 - Zlatý klinec /Bronzový klinec/