PRINT

  • ...

     Judáš

    Naša agentúra dáva značkám význam rozprávaním príbehov. Tento print ukazuje, akú silnú majú príbehy...

    Viac informácií
  • ...

     Kruhy

    Viac informácií
  • 4G internet...

    4G internet

    Nové technológie sú pre bežných ľudí chladné, neosobné, nerozumejú im a už vôbec si k nim nevedia vytvoriť vzťah. Ako toto všetko zvrátiť? Zosobniť novú technológiu do niečoho čo... Čím jednoduchšie, tým lepšie. info pre českých porotcov: Peter Sagan je trojnásobný víťaz zeleného trička na Tour de France, špurtérska extratrieda, jeden z najrýchlejších a najpopulárnejších cyklistov na svete.

    Viac informácií
  • Absurdné rady -...

    Absurdné rady - Myšlienka týždňa, Výrok dňa

    ZSE Energia prevádzkuje portál www.setri.sk, ktorý obsahuje množstvo dobrých rád a trikov, ako znížiť výdavky domácností na energiu. Kreativita je založená na absurdných radách, ako... Výrok dňa a Myšlienka týždňa sú rubriky, v ktorých sú uverejňované aktuálne výroky známich osobností, vačšinou politikov, ktoré ale vyznievajú komicky. ZSE tieto rubriky využila na prezentáciu svojich absurdných rád.

    Viac informácií
  • Bahnom...

    Bahnom maľované

    Vizuál vychádza z novej imageovej kampaňe, ktorá odzrkadľuje estetiku plagatov a pohladnic zo zaciatku 20. storocia. V jednom z vizuálov sme komunikovali svetový unikát medzi liečivými...

    Viac informácií
  • Bankomaty pre...

    Bankomaty pre nevidiacich

    Naším cieľom bolo poskytnúť ľuďom náhľad do sveta nevidiacich a poskytnúť im príležitosť vyskúšať si pocit čítať dotykom rúk. To malo ukázať verejnosti, že aj taký jednoduchý...

    Viac informácií

OUTDOOR

  • 4G...

    4G internet

    Nové technológie sú pre bežných ľudí chladné, neosobné, nerozumejú im a už vôbec si k nim nevedia vytvoriť vzťah. Ako toto všetko zvrátiť? Zosobniť novú technológiu do niečoho čo... Čím jednoduchšie, tým lepšie. info pre českých porotcov: Peter Sagan je trojnásobný víťaz zeleného trička na Tour de France, špurtérska extratrieda, jeden z najrýchlejších a najpopulárnejších cyklistov na svete.

    Viac informácií
  • Áčkoví...

    Áčkoví filmári

    Festival študentských filmov Áčko sa pripravoval na svoj 15.ročník. Pri tejto príležitosti sme mu okrem nového loga vytvorili aj kompletnú kampaň. Zapojili sme do nej reálnych študentov...

    Viac informácií
  • AVON...

    AVON Zrkadlo-outdoor

    AVON je 20 rokov na Slovensku. Táto kampaň prináša ženám dôkaz, že sú aj vďaka AVONU z roka na rok krajšie. Tým dôkazom je hovoriace zrkadlo, ktoré im lichotí na...

    Viac informácií
  • Bez...

    Bez CO2

    Nová technológia čapovania – tankové pivo – vám prináša Corgoň tak ako ste ho doteraz nepoznali. Už nie je viac tlačený pomocou zmesi CO2. Zoznámte sa s ním a vychutnajte si...

    Viac informácií
  • Búchač...

    Búchač

    Background : ... Challenge : Upozorniť ľudí na to, že si vo svojej banke požičiavajú so zbytočne vysokým úrokom a dať im tak možnosť požičať si výhodnejšie. Riešenie : Pripravili sme indoorovú kampaň v nákupných centrách na Slovensku v blízkosti bankových pobočiek. Každý z viac ako 90-tich citylightov je vďaka mäkkému molitanu miestom, kde si ľudia môžu trieskať hlavu, keď zistia, s akým vysokým úrokom im požičala ich banka.

    Viac informácií
  • Depeche Mode fan...

    Depeche Mode fan billboardy

    Ako hlavný sponzor koncertu Depeche Mode sme chceli kapelu privítať špeciálnym spôsobom. Z billboardov, ktoré boli špeciálne umiestnené okolo koncertného štadióna, Depeche Mode na... Zapojiť sa mohol každý, stačilo uploadnuť svoju fotku na webovej stránke a vybrať si miesto, kde ste ju na billboarde chceli mať.

    Viac informácií

TV

  • Auto

    Auto

    Veľa ľudí necháva voľné fin. prostriedky iba ležať na účte. Vlastnou vinou si tak znehodnocujú svoj majetok. ...

    Viac informácií
  • Bažant...

    Bažant 73

    Pivo ako zo starej doby dostalo aj kampaň ako z roku...

    Viac informácií
  • Bezúčelový...

    Bezúčelový spotrebný úver

    Keď si padnete do oka, existuje jednoduchý spôsob, ako môžete byť na druhý deň svoji: rýchly bezúčelový úver od Tatra...

    Viac informácií
  • ČSOB -...

    ČSOB - Večerníček

    ČSOB ponúka ako jediná na trhu najrýchlejšiu hypotéku do 24 hodín. Tento benefit predstavujeme pomocou hlavnej postavy – deduška Večerníčka, ktorého sme po desaťročiach presťahovali...

    Viac informácií
  • Dede a MS vo futbale...

    Dede a MS vo futbale - séria TV

    Séria TV spotov o bezpochyby najväčšom fanúšikovi futbalového kapitána Mareka Hamšíka na južnej...

    Viac informácií
  • Ešte sa len...

    Ešte sa len učíme

    Zámerom kampane bolo šokovať a pritiahnuť mladých ľudí na študentský divadelný...

    Viac informácií

ONLINE

  • Nálada v spoločnosti bola pred referendom taká vyhrotená, že bolo potrebné zareagovať a povedať, že viac ako na orientácii, záleží na tom, aký človek je a čo robí. Aký je dobrý...

    Viac informácií
  • 4G Prilba...

    4G Prilba

    Posledný festival Pohoda zastrešil Orange svojím 4G internetovým pripojením a chcel, aby sa o tom dozvedel úplne každý. Preto sme vďaka 4G pripojeniu pomohli zažiť Pohodu všetkým, ktorí...

    Viac informácií
  • Alkowebizer

    Alkowebizer

    INSIGHT: ... POSOLSTVO: Nepracujte na Silvestra! RIEŠENIE: Vytvorili sme Alkowebizér. Ten vám ukáže, ako by vyzerali weby, keby boli robené pod vplyvom alkoholu. Stačí len zadať adresu webovej stránky a pridávať promile. Čím vyššie promile zadáte, tým je stránka opitejšia. Špeciálne efekty zalkoholizovaných webov: Preklepy, zmeny nadpisov, lolcats, Comic Sans, gýčové efekty,... VÝSLEDOK ZA PRVÝCH 6 DNÍ: * Virálny hit vo viac ako 140 krajinách. * Viac než 25.000 zalkoholizovaných webov. * Tisícky spoločností použili svoje zalkoholizované weby ako vlastnú PFku. * Medzi nimi aj TechCrunch (4 milióny návštevníkov mesačne).

    Viac informácií
  • Banner, na ktorý sa...

    Banner, na ktorý sa nekliká

    Ako pomôcť nadácii Tatra banky osloviť študentov fakúlt informatiky a informačných technológií? Pozreli sme sa na to, čo robia: ... Programujú a upravujú zdrojové kódy. Hrajú online hry. Toto všetko sme využili, aby sme ich dostali na nepovinnú prednášku. Prednášajúci Bebo White bol pri zrode internetu a pozná jeho tajomstvá. Posolstvo „Odhaľ tajomstvo internetu“ sme preto preniesli aj do banneru. Banner bol unikátny v tom, že sa naň neklikalo. Kto chcel odhaliť jeho tajomstvo, musel potlačiť kombináciu kláves, ktorá mu ukázala zdrojový kód stránky. V ňom našli študenti to, čo doteraz poznali z komunikácie počítačových hier: plagát prekonvertovaný do ASCII grafiky. Odhalili tak prvé tajomstvo a pozvánku na prednášku človeka, ktorý vytvoril jeden z prvých zdrojových kódov.

    Viac informácií
  • Becher...

    Becher Ateliér

    Ako omladiť klasickú značku a pritom ju spojiť s umením a zručnosťou? ... Z atleliéru sa stal hit internetu. Každý deň už o polnoci uploadovali desiatky ľudí svoje fotky plné zážitkov a dúfali, že si ich ilustrátori vyberú. Výsledkom boli stovky facebook profiloviek ľudí s brandom becherovky, stovky obrázkov na instagrame a trendy hastagy. Nakoniec sme dokonca uskutočnili ozajstnú vernisáž. Becherovka má už viac ako 200 rokov, ale nikdy nevyzerala tak mlado a sviežo.

    Viac informácií
  • Bezkontaktný...

    Bezkontaktný web

    Našou úlohou bolo predstaviť bezkontaktné platby Tatra banky a ich benefity na internete. Vytvorili sme preto atrakciu – Bezkontaktný web. Stránka je ovládaná len pohybom rúk, tak ako pri...

    Viac informácií